.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت فرج‌الله سلحشور از زبان همسرش
فرج‌الله سلحشور از پنجشنبه در بخش ICU بیمارستان بقیه‌الله بستری شده است.

به گزارش شمال نیوز: همسر فرج‌الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین اخبار از وضعیت جسمانی این کارگردان گفت: آقای سلحشور از روز پنجشنبه 25 دی‌ماه، در بخش ICU بیمارستان بقیه‌الله بستری شد.

وی ادامه داد: روز گذشته دکتر او گفت که باید صبر کنیم تا ببینیم وضعیت سلحشور چگونه خواهد شد و در حال حاضر نمی‌توان نظر قطعی داد.

همسر سلحشور بیان کرد: وی در حال حاضر کاملا هوشیار است؛ اما به دلیل اینکه برای تنفس از لوله استفاده شده است، امکان صحبت کردن را ندارد.

وی تاکید کرد: از کار افتادن ریه‌های فرج‌الله سلحشور صحت ندارد. در واقع هر دو ریه او از کار نیفتاده است؛ بلکه یک ریه درگیر است و ریه دیگر به طور کامل کار می‌کند.

وی عنوان کرد: روز گذشته علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به ملاقات سلحشور آمد. از هنرمندان نیز آقایان شورجه و آذین از او دیدن کردند.

همسر کارگردان «یوسف پیامبر» گفت: ملاقات وی فقط از پشت شیشه امکان‌پذیر است و ملاقات حضوری با او مقدور نیست. در حال حاضر باید داروهایی که برای او تجویز شده است، مصرف شود تا ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: از مردم تقاضا دارم تا برای بهبود وضعیت هنرمند کشورشان دعا کنند تا هر چه زودتر بهبود یافته و به آغوش خانواده بازگردد./باشگاه خبرنگاران جوان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.428 seconds.